
Špecialista zákazníckej linky a spracovania objednávok | Bratislava
1400 EUR, Plný pracovný úväzok, Nástup dohodou
Si trpezlivý človek, ktorého nerozhádže ani desiaty rovnaký telefonát za deň?
Telefón ti nevadí, práve naopak – berieš ho ako nástroj, cez ktorý môžeš niekomu pomôcť alebo mu spríjemniť deň? Potom ťa chceme u nás! Hľadáme posilu na pozíciu, kde je komunikácia základ. Čaká ťa každodenná interakcia s klientami a užívateľmi MultiSport – niekedy príjemná, niekedy náročná, ale nikdy nudná.
Čo bude tvojou úlohou?
1. Telefón a e-maily s klientami a užívateľmi (60 % pracovnej náplne):
- Prijímanie hovorov na našej infolinke – často rýchle, niekedy opakujúce sa otázky, ktoré zvládneš s úsmevom a nadhľadom.
- Odpovedanie na e-maily s požiadavkami od užívateľov a klientov.
- Riešenie situácií alebo ich postúpenie kolegom – nie všetko vyriešiš sám/sama, ale budeš vedieť, kam to posunúť.
- Práca, kde rozhoduje tvoja odolnosť, pokoj, schopnosť nenechať sa rozhodiť.
2. Spracovanie objednávok kariet MultiSport (40 % pracovnej náplne):
- Zadávanie objednávok do interného systému.
- Tlač, balenie a odosielanie kariet klientom.
- Komunikácia ohľadom aktivácií a deaktivácií.
Čo Ti ponúkame
Work-life balance & flexibilita
- flexibilná pracovná doba a home office
- skorší odchod z práce určený na šport (2× 30 minút týždenne)
- relax days, dovolenka navyše podľa odpracovaných rokov (až do 10 dní)
- sick day 1× kvartálne, keď sa necítiš dobre
Zdravie & voľný čas
- karta MultiSport + 3 sprievodné karty pre blízkych
- streamovacia platforma (Netflix, HBO Max, Voyo a i.) zadarmo
- dni zdravia s aktivitami, prednáškami a meraním na váhe Tanita
- čerstvé ovocie v kuchynkách
Finančné benefity
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na stravné nad rámec Zákonníka práce
- odporúčací program na otvorené pracovné pozície
Rozvoj & kariéra
- tímové školenia prispôsobené potrebám tímov a vedené skúsenými odborníkmi z praxe
- podpora juniorov cez systematický rozvoj a vedenie, aby sa z nich stali plnohodnotní profesionáli
- špecializované programy pre teamleadrov na rozvoj líderských zručností (akadémie a koučingy)
- finančný príspevok na jazykové kurzy a ďalšie formy rozvoja
Tím & firemná kultúra
- pravidelné tímové aktivity, celofiremné teambuildingy, spoločné raňajky a vianočný večierok
- športové výzvy a podujatia (ČSOB maratón, Od Tatier k Dunaju…)
- swap oblečenia medzi kolegami
Koho hľadáme?
- Máš aspoň 2 roky skúseností v administratíve alebo zákazníckej podpore.
- Máš trpezlivosť na rozdávanie a slušný zmysel pre humor (ten sa zíde).
- Telefón ti nie je strašiakom, ale kamarátom.
- Si samostatný/á, presný/á a zorganizovaný/á.
- Vieš pracovať s MS Office a rýchlo sa učíš nové systémy.
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert (C2) a Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícka linka, telefonický operátor, Back Office špecialista
Počet rokov praxe
2
Mzda
1400 EUR/brutto
K základnej mzde si môžeš prilepšiť ročným bonusom do výšky 15% z ročnej hrubej mzdy = 2 520 eur.
