X

FAQ

PARTNER

Aká je splatnosť faktúr?

Splatnosť máme štandardne nastavenú na 14 dní.

Ako prebieha registrácia zákazníka v našom zariadení, ktorý sa preukáže kartou MultiSport?

Jednoducho – cez čítačku čiarového kódu, ktorý je na každej karte. Čítačka, rovnako ako inštalácia, je, samozrejme, zadarmo. Vy potrebujete iba počítač a pripojenie na internet. Nemusíte sa báť – čítačka neznamená ani akýkoľvek zásah do vašich pokladničných alebo iných systémov. Celé vybavenie funguje vo webovom prehliadači. Výhody našej čítačky:  

  • Zrýchlené vybavenie držiteľov kariet MultiSport
  • Pripravené podklady pre vystavenie faktúr
  • Zrýchlené spracovanie a úhrada faktúr

Koľko nás bude spolupráca stáť?

Možnosť prijímať karty MultiSport je pre zariadenie bezplatné, rovnako tak ani pri vstupe do programu neplatíte žiadne vstupné poplatky. Model spolupráce je založený na úhrade vstupu za každého konkrétneho držiteľa karty MultiSport, podľa dohodnutých  podmienok. Záleží na mnohých faktoroch, medzi ne patrí napríklad typ zariadenia, počet návštevníkov, lokalita atď. Vieme však, že každý partner je niečím jedinečný. Preto vám vyjdeme v ústrety a zostavíme pre vás ponuku na mieru.

Vyžadujete od svojich partnerov zmluvu?

Áno. Zmluva v listinnej podobe s podpismi oboch strán je pre vzájomnú spoluprácu nevyhnutná. Ale nebojte sa, rozhodne vás nechceme zavaliť administratívou. Pravidlá spolupráce sú veľmi jednoduché.

Ako sa môžeme stať vaším partnerom?

V prvom rade sme radi, že s nami chcete spolupracovať. Už sa nemôžeme dočkať, až sa spoznáme osobne. Navštívte našu stránku venovanú partnerom a napíšte nám. My sa vám čo najskôr ozveme. Rovnako tak rozširujeme našu partnerskú sieť aj na želanie našich korporátnych klientov či samotných držiteľov karty MultiSport, v tomto prípade my sami konkrétne zariadenie kontaktujeme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIRTUÁLNA KARTA

MÁM NÁROK NA POUŽÍVANIE VIRTUÁLNEJ KARTY?  

Virtuálnu kartu môže využívať každý držiteľ zamestnaneckej alebo sprievodnej karty MultiSport. Stačí si stiahnuť mobilnú aplikáciu My MultiSport a prejsť niekoľkými jednoduchými krokmi na prechod z plastovej na virtuálnu kartu. Virtuálna karta zatiaľ detskú kartu nepodporuje. Virtuálnu kartu nie je technicky možné používať na mobilných telefónoch značky AG Huawei, certifikované po 15. máji 2019, nakoľko nepodporujú služby Google.

EXISTUJÚ NEJAKÉ ĎALŠIE POPLATKY ZA POUŽÍVANIE VIRTUÁLNEJ KARTY?

Za prechod na virtuálnu kartu nie sú žiadne ďalšie poplatky.

MÔŽEM POUŽÍVAŤ VIRTUÁLNU AJ PLASTOVÚ KARTU SÚČASNE? 

Súčasne môžete mať aktívnu iba 1 kartu. Buď budete pokračovať v používaní plastovej karty, alebo môžete prejsť na virtuálnu kartu pomocou mobilnej aplikácie My MultiSport. Najlepšie na tom je, že keď prejdete na virtuálnu kartu, svoju plastovú kartu už nebudete potrebovať.

MÔŽEM POUŽIŤ VIRTUÁLNU KARTU NA VIACERÝCH ZARIADENIACH?

Svoju virtuálnu kartu môžete používať iba na jednom zariadení, ale ostatné funkcie aplikácie My MultiSport (zoznam zariadení, mapu atď.) môžete používať na ľubovoľnom počte zariadení.

JE TO MOJA PRVÁ NÁVŠTEVA V ZARIADENÍ PRI POUŽITÍ VIRTUÁLNEJ KARTY. ČO MÁM ROBIŤ?

Pri prvej návšteve zariadenia s virtuálnou kartou prejdite na Moja karta a kliknite na „Vygenerovať QR kód“ a ukážte svoju fotografiu recepčnej spolu s Vaším preukazom totožnosti. Zamestnanec porovná Vašu fotografiu v žiadosti a v občianskom preukaze a následne potvrdí Vašu totožnosť. V aplikácii uvidíte, že Vaša fotografia bola overená, na základe čoho sa na športoviskách identifikujete iba tým, že v aplikácii ukážete svoju fotografiu a meno bez toho, aby ste museli priniesť preukaz totožnosti.

QR KÓD, KTORÝ SOM VYGENEROVAL V APLIKÁCII, NEFUNGUJE A RECEPČNÝ NEMÔŽE ZAREGISTROVAŤ MOJU KARTU. ČO MÁM ROBIŤ?

Uistite sa, že je Vaša karta aktívna a že máte internetové pripojenie. Ak je to tak a QR kód stále nefunguje, kontaktujte nás na +421 949 516 152.

AKO MÔŽEM NAVŠTÍVIŤ ZARIADENIE POMOCOU SVOJEJ VIRTUÁLNEJ KARTY?

Stačí otvoriť mobilnú aplikáciu My MultiSport, prejsť do sekcie Moja karta v spodnom menu a kliknúť na „Vygenerovať QR kód“. Vygeneruje sa QR kód (jeho platnosť je obmedzená na 10s). Tento QR kód musíte ukázať recepcii, aby mohli naskenovať kód a zaregistrovať Vašu návštevu.

ZARIADENIE, KTORÉ SOM NAVŠTÍVIL, NEMÁ PROSTRIEDKY NA SKENOVANIE MOJEJ VIRTUÁLNEJ KARTY. ČO MÁM ROBIŤ?

V prípade, že zariadenie nevlastní čítačku QR kódov alebo momentálne nevie používať svoju čítačku QR kódov, nájdite svoj „Offline kód“ umiestnený pod QR kódom na Vašej virtuálnej karte a číslo dajte recepcii v zariadení. Vaša návšteva bude prijatá.

MUSÍM SI VYTVORIŤ ÚČET V MY MULTISPORT? 

Ak už máte účet v my.multi-sport.sk, nemusíte si vytvárať nový účet pre mobilnú aplikáciu. Jednoducho sa prihlásite pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Ak nemáte účet na my.multi-sport.sk, kliknite na „Vytvoriť účet“ a dokončite registráciu podľa pokynov.

KEĎ SA POKÚŠAM VYTVORIŤ ÚČET V MOBILNEJ APLIKÁCII, APLIKÁCIA HOVORÍ, ŽE UŽ ÚČET MÁM, ALE NEPAMÄTÁM SI, ŽE BY SOM SI HO VYTVORIL. ČO MÁM ROBIŤ? 

To znamená, že Vaša karta alebo e-mailová adresa už bola zaregistrovaná v My MultiSport. Ak si nepamätáte svoje heslo, kliknite na „Obnoviť heslo“ na hlavnej obrazovke a dostanete e-mailom odkaz na jeho zmenu.

NECHCEM SI VYTVORIŤ ÚČET V MY MULTISPORT, MÔŽEM STÁLE POUŽÍVAŤ VIRTUÁLNU KARTU?

Na používanie virtuálnej karty je potrebné mať účet v My MultiSport a prihlásiť sa doň. Až potom budete môcť nakonfigurovať svoju virtuálnu kartu. Svoju mobilnú aplikáciu My MultiSport však stále môžete používať na overenie toho, aké možnosti ponúka Vaša karta MultiSport, a to aj bez vytvorenia účtu.

AKÉ SÚ POŽIADAVKY NA NASTAVENIE MOJEJ VIRTUÁLNEJ KARTY?

Stiahnite si aplikáciu „My MultiSport“ z Apple alebo Play obchodu. Na používanie virtuálnej karty MultiSport budete potrebovať aktívny účet v My MultiSport, telefónne číslo, kde Vám zašleme verifikačný kód a Vašu aktuálnu fotografiu.

AKÉ POŽIADAVKY MUSÍ SPĹŇAŤ FOTOGRAFIA V PRIHLÁŠKE?

Fotografia musí byť dobre zaostrená a Vaša tvár musí byť na fotke jasne viditeľná a rozpoznateľná. Môžete si vybrať svoju fotografiu z pamäte telefónu alebo si urobiť selfie pomocou fotoaparátu telefónu.

MÔŽEM POUŽÍVAŤ VIRTUÁLNU KARTU BEZ NAHRATIA FOTOGRAFIE?

Pre plné využitie virtuálnej karty je potrebné nahrať fotografiu, ktorá po potvrdení pri prvej návšteve športoviska bude dostatočnou identifikáciou pre všetky budúce návštevy. To znamená, že nebudete musieť nosiť a ukazovať občiansky preukaz, nie je to skvelé?

MÔŽEM ZMENIŤ SVOJU FOTOGRAFIU V APLIKÁCII?

Áno, fotografiu môžete zmeniť pomocou mobilnej aplikácie My MultiSport. Nezabúdajte, že počet zmien je obmedzený na 2 zmeny za mesiac po overení Vašej totožnosti po prvej návšteve športoviska. Ak máte problémy so zmenou fotografie, kontaktujte nás.

KDE BUDÚ MOJE FOTOGRAFIE ULOŽENÉ?

Vaše fotografie nebudeme nikde ukladať. Budú uchovávané iba vo Vašom zariadení pripojenom k ​​Vašej virtuálnej karte a budú použité iba na účely Vášho overenia pri návšteve športového zariadenia.

MÔŽEM POUŽIŤ VIRTUÁLNU KARTU BEZ ZADANIA MÔJHO TELEFÓNNEHO ČÍSLA?

Keďže karta MultiSport je Vašou osobnou športovou kartou, ktorú si nemožno požičať ani požičiavať iným osobám, telefónne číslo slúži ako dodatočné overenie, že Vaša karta bude použitá iba na zariadení, na ktorom si ju nastavíte.

NA ČO POUŽIJETE MOJE TELEFÓNNE ČÍSLO?

Vaše telefónne číslo bude slúžiť ako dodatočné overenie Vašej virtuálnej karty. Môžeme Vám tiež zavolať alebo poslať SMS v prípade, že sa budeme musieť podeliť o dôležité informácie o službe MultiSport. Ak pri konfigurácii virtuálnej karty zaškrtnete políčko súhlasu s marketingom, budeme Vás informovať aj o novinkách zo sveta MultiSport.

KEĎ DOKONČÍM PROCES KONFIGURÁCIE VIRTUÁLNEJ KARTY, KEDY BUDEM MÔCŤ POUŽÍVAŤ SVOJU VIRTUÁLNU KARTU?

Ihneď.

BUDE MOJA APLIKÁCIA FUNGOVAŤ A ZACHOVÁ SI NASTAVENIA A ÚDAJE APLIKÁCIE, AK NEMÁM AKTÍVNU KARTU MULTISPORT?

Ak je Vaša karta MultiSport neaktívna, nebudete môcť virtuálnu kartu používať v zariadeniach, ale aplikácia si zachová všetky Vaše nastavenia a údaje. Keď sa znova rozhodnete aktivovať kartu MultiSport, nemusíte opäť zadávať svoje osobné údaje ani konfigurovať svoju virtuálnu kartu.

MÔŽEM PREPNÚŤ SVOJU VIRTUÁLNU KARTU NA INÉ ZARIADENIE?

Ak chcete zmeniť zariadenie, na ktorom používate svoju virtuálnu kartu, stačí si stiahnuť mobilnú aplikáciu a prejsť krokmi na zmenu zariadenia. Po dokončení tohto procesu budete môcť virtuálnu kartu používať iba na svojom novom zariadení. Vaša virtuálna karta už nebude dostupná na Vašom starom zariadení.

ČO AK MI TELEFÓN UKRADNÚ ALEBO UŽ NEFUNGUJE?

Jednoducho si stiahnite aplikáciu do svojho nového zariadenia a pomocou niekoľkých jednoduchých krokov si nastavte svoju virtuálnu kartu. Po dokončení tohto procesu budete môcť virtuálnu kartu používať iba na svojom novom zariadení a v starom už nebude fungovať.

MÔŽEM PREJSŤ SPÄŤ Z VIRTUÁLNEJ KARTY NA PLASTOVÚ?

Áno, môžete. O zmenu môžete požiadať priamo v aplikácii cez „Vymazať účet“. Po odoslaní požiadavky Vám príde email (skontroluj svoj spamový priečinok) a najneskôr do 48 hodín bude Vaša požiadavka spracovaná. Dovtedy môžete používať svoju virtuálnu kartu. O zmene budete informovaný emailom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VŠEOBECNÉ

Kto sú naši partneri?

Spolupracujeme s tými najlepšími relaxačnými a pohybovými zariadeniami v rámci Slovenskej a Českej republiky. Náš tím usilovne pracuje a hľadá pre vás také miesta, kde si oddýchnete, kde vás doslova nabijú novou energiou. Samozrejmosťou je vysoká úroveň poskytovaných služieb a kvalitné zázemie. Pozrite si ponuku pomocou nášho vyhľadávača.

Čo sú Dni zdravia?

Vzdelávame. Spájame kolektív. Staráme sa o zdravie vašich zamestnancov – to sú dôvody, prečo organizujeme Dni zdravia a prečo ich považujeme za neoddeliteľnú súčasť programu MultiSport. Celú akciu pre vás kompletne zabezpečíme vrátane športového vybavenia odborníkov a lektorov na vybrané aktivity. V súčasnosti vám ponúkame Dni zdravia a účasť na športových firemných hrách. Zaujali sme vás? Napíšte nám, alebo si pozrite detaily o nami organizovaných akciách.

Ako môžem získať kartu MultiSport?

Ide o jedinečný zamestnanecký benefit – už z definície je teda jasné, že ho možno získať len cez Vášho zamestnávateľa, individuálne sa získať nedá. Ak Vy sami pracujete na personálnom oddelení a premýšľate, ako dlhodobo motivovať svojich ľudí k pohybu a relaxácii, nehľadajte ďalej. Ozvite sa nám a spoločne zariadime, aby sa Vaši zamestnanci cítili lepšie. Ak patríte práve medzi zamestnancov, ale zatiaľ Vám Váš zamestnávateľ tento benefit neponúkol, na nič nečakajte a odporučte nás svojmu zamestnávateľovi. My sami sa s ním skontaktujeme a zoznámime ho so všetkými detailmi programu MultiSport.

Ako funguje karta MultiSport?

Len čo od svojho zamestnávateľa dostanete kartu MultiSport, môžete ju začať využívať takmer okamžite. Stačí sa len zoznámiť s podmienkami používania karty MultiSport. Potom si už len stačí podľa vlastného výberu vybrať, kam vyrazíte! Karta je vstupová, na paušál. Na recepcii zariadenia sa vždy preukážte svojou kartou MultiSport spoločne s preukazom totožnosti s fotografiou a... To je všetko!

Čo je karta MultiSport?

Karta MultiSport je voľnočasový zamestnanecký benefit, ktorý Vám každý deň garantuje vstup do viac ako 2 700 pohybových a relaxačných zariadení na Slovensku aj v Česku. Celoročne si môžete vyberať z viac ako 260 rôznych aktivít.

Čo je program MultiSport?

Ponúka zamestnávateľom riešenie dlhodobej motivácie zamestnancov k pravidelnému pohybu a relaxácii. Obsahuje 2 produkty – kartu MultiSport, Dni zdravia, MultiSport Days, Family Days, Teambuildingy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAMESTNANEC

Môžem moju kartu MultiSport požičať inej osobe?

Bohužiaľ, nie. Karty sú neprenosné a môže ich využívať len ich držiteľ uvedený na karte. Držiteľ karty je povinný mať kartu po celú dobu návštevy zariadenia u seba, t.j. vo svojej dispozícii. Je zakázané ponechávať kartu napríklad na recepcii (ani ako zálohu za kľúčik od skrinky).

Môžem si objednať kartu MultiSport pre sprevádzajúcu osobu/dieťa aj samostatne?

Toto, bohužiaľ, možné nie je. Karta pre sprevádzajúcu osobu/dieťa je naviazaná na existenciu a platnosť karty konkrétneho zamestnanca. Pokiaľ prestane Program MultiSport využívať konkrétny zamestnanec, znamená to, že súčasne končí platnosť karty sprevádzajúcej osoby aj dieťaťa takéhoto zamestnanca v Programe MultiSport.

Môžu kartu MultiSport využiť sprevádzajúce osoby/deti v partnerských zariadeniach aj samostatne, alebo musia byť v sprievode zamestnanca, ktorý je držiteľom karty MultiSport?

Sprevádzajúca osoba môže využívať kartu MultiSport aj samostatne. Detské karty možno využívať len v sprievode dospelej osoby. Táto dospelá osoba nemusí byť držiteľom karty MultiSport. V ostatnom má každý držiteľ karty MultiSport rovnaké práva aj povinnosti.

Môžem získať kartu MultiSport aj pre mojich rodinných príslušníkov alebo kamarátov?

Áno. K jednej karte môže každý zamestnanec získať jednu kartu pre dospelú blízku osobu  (ďalej len „sprevádzajúca osoba“) a až tri karty pre deti do 15 rokov (ďalej len „dieťa“). Je však na Vašom zamestnávateľovi, či získanie kariet pre tieto osoby podporuje, preto sa obráťte na svoje personálne oddelenie.

Končí sa mi pracovnoprávny pomer, ale karta je ešte platná. Čo to pre mňa znamená?

To záleží na konkrétnej spolupráci medzi spoločnosťou Benefit Systems Slovakia a Vaším zamestnávateľom. Štandardný postup je, že platnosť karty sa končí posledným dňom vo Vašom súčasnom zamestnaní a kartu je posledným dňom v práci potrebné odovzdať.

Čo mám robiť, ak som kartu stratil/a?

Nepanikárte – stratu stačí nahlásiť na personálnom oddelení Vášho zamestnávateľa. My vám potom vystavíme novú kartu bez akéhokoľvek poplatku. Bohužiaľ si však budete počas tohto prechodného obdobia hradiť všetky, inak zvýhodnené, vstupy.

Môžem využívanie karty MultiSport nejakým spôsobom prerušiť?

V tomto prípade sa informujte na personálnom oddelení, kde Vám personalista/tka oznámi konkrétne možnosti, vždy totiž záleží na konkrétnej spolupráci medzi spoločnosťou Benefit Systems Slovakia a Vaším zamestnávateľom. Štandardný postup je, že prerušenie je možné len z vážnych zdravotných dôvodov.

V mojom obľúbenom zariadení zatiaľ kartu MultiSport neakceptujú, môžem to nejako ovplyvniť?

Samozrejme. Partnerskú sieť rozširujeme práve na základe Vašich návrhov a požiadaviek. Ak máte konkrétny návrh, pošlite nám ho prostredníctvom kontaktného formulára. Náš tím overí, či je zariadenie pre zaradenie do partnerskej siete vhodné. Ak áno, urobíme všetko pre to, aby sme Vám ho čo najskôr mohli predstaviť ako novinku!

Môžem si prostredníctvom spoločnosti MultiSport rezervovať kurty alebo lekcie?

Bohužiaľ – toto zatiaľ neumožňujeme. Všetko je potrebné dohovoriť si s konkrétnym zariadením. Vo výpise našich partnerov však nájdete všetko potrebné, aby ste ho mohli kontaktovať sami.

Môžem využívať moju kartu MultiSport aj v zahraničí?

V súčasnosti môžete kartu využívať aj v partnerských zariadeniach v Česku. Pozrite si, o ktoré ide. K dispozícii je Vám teda viac ako 2 700 zariadení na Slovensku a v Česku. MultiSport nájdete aj v Poľsku, Chorvátsku, Bulharsku či Turecku, tu bohužiaľ zatiaľ slovenskú kartu MultiSport využívať nemôžete.

Ako zistím, kde všade môžem využiť kartu MultiSport?

V súčasnosti ponúkame voľné/zvýhodnené vstupy do viac ako 2 700 zariadení na Slovensku a v Česku. Vyberať si môžete z viac ako 260 pohybových aj relaxačných aktivít. Pomocou nášho vyhľadávača si vyberajte lokalitu alebo svoju obľúbenú činnosť, u každého zariadenia nájdete aj detaily (kontakt, nutnosť rezervácie, výpis aktivít, ktoré možno čerpať, informácie o prípadných doplatkoch atď.).

Platím za vstup nejaký poplatok na mieste?

V Čechách aj na Slovensku je v 99 % prípadov vstup voľný - ak to tak nie je, uvádzame to priamo v detaile u konkrétneho partnera, prípadne v podmienkach používania karty MultiSport, ktoré sú uverejnené tu. POZOR: zariadenie môže nad rámec vstupu požadovať napríklad zálohu na rezerváciu alebo náradie. Toto MultiSport nekryje.

Ako často môžem kartu využívať?

Kartu MultiSport môžete využívať na 1 vstup do jedného zariadenia denne. To znamená, že ak budete chcieť, zvládnete aj 30 alebo 31 rôznych aktivít mesačne! Niektorí partneri dokonca pod pojmom „1 vstup“ umožňujú viac aktivít v rámci jedného zariadenia (napr. bazén a sauna). Pozrite si naše partnerské zariadenia a ich ponuku. Je tu však jedna pozitívna výnimka – ak s kartou MultiSport využiješ bikesharing Rekola, máš 2x 60 minút jazdy zadarmo a ešte stále aj jeden vstup do jedného zariadenia.

Dostal som obálku s kartou MultiSport. Čo ďalej?

Otvorte obálku, kde je ku karte priložený aj sprievodný list. Práve tam Vám píšeme, ako máte nový benefit využívať. Podmienky používania programu sú tiež zverejnené tu. Považujeme za nevyhnutné zdôrazniť, že karta MultiSport je neprenosná a môžete ju využívať len Vy. Spoločne s kartou MultiSport vždy predložte doklad totožnosti s Vašou fotkou. Ak obsluhe na recepcii zariadenia predložíte len kartu MultiSport, nemusia Vás vpustiť.

Môžem si svoju kartu vyzdvihnúť osobne?

Samozrejme, že áno. Adresa, kde Vás radi uvidíme je: Benefit Systems Slovakia s.r.o., Ružová dolina 6, 821 08, Bratislava. Pozrite si mapu.

Ako mi kartu MultiSport doručíte?

V prevažnej väčšine prípadov posielame karty doporučene priamo na adresu uvedenú zamestnávateľom, tzn. do Vášho zamestnania. Vaše personálne oddelenie sa postará o to, aby ste kartu obdržali.

Koľko mesačne zaplatím za kartu MultiSport?

Vášmu zamestnávateľovi fakturujeme každý mesiac iba cenu karty. Tá sa odvíja od toho, aký model spolupráce s nami si zvolí, aj preto môže byť jej cena rôzna. Konkrétnu ponuku pre Vaše personálne oddelenie rád pripraví náš obchodný zástupca na nezáväznom stretnutí.

Je možné objednať si kartu MultiSport e-mailom alebo telefonicky?

Jediný, kto pre Vás môže kartu MultiSport získať, je Vaše personálne oddelenie. Ak Váš zamestnávateľ kartu MultiSport zatiaľ nepodporuje, odporučte nás a my ho budeme kontaktovať.

Ako môžem získať kartu MultiSport?

Ide o jedinečný zamestnanecký benefit – už z definície je teda jasné, že ho možno získať len cez Vášho zamestnávateľa, individuálne sa získať nedá. Ak Vy sami pracujete na personálnom oddelení a premýšľate, ako dlhodobo motivovať svojich ľudí k pohybu a relaxácii, nehľadajte ďalej. Ozvite sa nám a spoločne zariadime, aby sa Vaši zamestnanci cítili lepšie. Ak patríte práve medzi zamestnancov, ale zatiaľ Vám Váš zamestnávateľ tento benefit neponúkol, na nič nečakajte a odporučte nás svojmu zamestnávateľovi. My sami sa s ním skontaktujeme a zoznámime ho so všetkými detailmi programu MultiSport.

Ako funguje karta MultiSport?

Len čo od svojho zamestnávateľa dostanete kartu MultiSport, môžete ju začať využívať takmer okamžite. Stačí sa len zoznámiť s podmienkami používania karty MultiSport. Potom si už len stačí podľa vlastného výberu vybrať, kam vyrazíte! Karta je vstupová, na paušál. Na recepcii zariadenia sa vždy preukážte svojou kartou MultiSport spoločne s preukazom totožnosti s fotografiou a... To je všetko!

Čo je karta MultiSport?

Karta MultiSport je voľnočasový zamestnanecký benefit, ktorý Vám každý deň garantuje vstup do viac ako 2 700 pohybových a relaxačných zariadení na Slovensku aj v Česku. Celoročne si môžete vyberať z viac ako 260 rôznych aktivít.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAMESTNÁVATEĽ

Čo je to zúčtovacie obdobie?

V programe MultiSport zodpovedá zúčtovaciemu obdobiu jeden kalendárny mesiac.

Aká je lehota splatnosti pre platbu za program MultiSport?

Základná lehota splatnosti je 14 dní.

Je možné program MultiSport hradiť flexipasmi či stravnými lístkami?

Bohužiaľ, zatiaľ nie. S týmito spoločnosťami nemáme uzatvorenú spoluprácu.

Aká je cena Dní zdravia?

Všetky akcie kompletne zastrešujeme a ich obsah individuálne prispôsobujeme želaniam konkrétneho klienta. Preto výšku ich ceny ovplyvňuje mnoho faktorov. Najskôr sa s vami stretneme osobne, preberieme vaše potreby a požiadavky. Potom už nič nebráni tomu, aby sme vám predložili ponuku šitú na mieru.

Ako môžeme získať MultiSport Deň zdravia pre našich zamestnancov?

Jednoducho – ozvite sa nám a radi sa s vami osobne stretneme na nezáväznom stretnutí. Všetky eventy realizujeme pre všetky spoločnosti bez rozdielu, či sú, alebo nie sú naším klientom.

Čo nám aj našim zamestnancom prinesú MultiSport Dni zdravia?

Rozhýbete seba aj svoju firmu, spoločne sa dozviete veľa nových informácií z oblasti zdravia a zdravého životného štýlu, stravovania, pohybu a relaxácie a zosúladenia pracovného a osobného života. Vaši zamestnanci sa v neformálnej atmosfére zároveň stmelia ako kolektív a budú lepšie komunikovať a spolupracovať. Navyše celý Deň zdravia prebehne pod záštitou spoločnosti MultiSport a vždy ho povedú profesionálni lektori – pre vás tak bez starostí. Chcete vedieť o našich akciách viac? Pozrite si detaily.

Aká je s kartami MultiSport spojená administratíva?

Prakticky žiadna. Stavili sme na maximálnu jednoduchosť a klientský servis je pre nás samozrejmosťou.

Aká je cena karty MultiSport?

Výšku ceny karty ovplyvňuje mnoho faktorov. Medzi tie najdôležitejšie môžeme zaradiť jednak počet osôb, pre ktoré karty zriaďujete, ale aj tzv. model financovania. Ten vyplýva z percentuálneho rozdelenia mesačných nákladov medzi zamestnávateľa a zamestnanca. Vždy však platíte iba za aktívne karty. Máte ohľadom financovania ďalšie otázky? Dajte nám vedieť a my vám všetko vysvetlíme.

Môžeme počas spolupráce zvyšovať počet kariet?

Samozrejme. Aktualizácia počtu kariet je možná prostredníctvom klientskej zóny do 18. dňa v mesiaci alebo prostredníctvom webového formulára, ktorý je vytvorený špeciálne len pre vás.

Môžeme kartu ponúknuť výhradne zamestnancom, alebo aj externým spolupracovníkom?

Kartu MultiSport môžu dostať aj externí spolupracovníci osoby vykonávajúce práce na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (dohody o vykonaní práce a pod.). Všetko je zmluvne zabezpečené čestným vyhlásením zo strany firmy.

Ako môžeme pre našich zamestnancov získať kartu MultiSport?

Jednoducho – napíšte nám alebo zavolajte a radi sa s vami osobne stretneme na nezáväznom stretnutí. Jedinou podmienkou je objednanie aspoň 5 kariet pre zamestnancov. Pokiaľ toto spĺňate, ozvite sa nám a zostavíme vám ponuku na mieru (ponúkame rôzne formy financovania aj v priebehu času).

Čo mojim zamestnancom prinesie karta MultiSport?

V prvom rade im ponúknete unikátny benefit, ktorý je na našom trhu medzi držiteľmi karty MultiSport veľmi obľúbený. Každý váš zamestnanec je jedinečný a vy mu týmto dávate najavo, ako ho rešpektujete a dávate mu vo využití karty voľnosť. Sám si môže vybrať, kedy a predovšetkým akú aktivitu si zvolí. Vy sami nemusíte navyše dohovárať žiadne zložité partnerstvá s ďalšími subjektmi – o to sme sa postarali za vás! Pozrite si, kde je dnes možné kartu MultiSport využívať.

Aké sú možnosti financovania programu MultiSport?

V prvom rade: Vstup do programu nie je spojený so žiadnym administratívnym alebo manipulačným poplatkom. Program MultiSport je flexibilný. Preto je len na vás, akým spôsobom a z akých zdrojov ho budete chcieť financovať. Najčastejším riešením je financovanie z:

  • prevádzkových prostriedkov firmy,
  • vlastných prostriedkov zamestnanca (mesačná zrážka zo mzdy),
  • kombináciou dvoch vyššie uvedených spôsobov financovania.

Na ako dlho musíme program MultiSport objednať?

To záleží len na vašom rozhodnutí. Vzájomná spolupráca je založená písomnou zmluvou na dobu neurčitú s mesačnou výpovednou lehotou a bez udania dôvodu.

Čo prinesie program MultiSport nám a našim zamestnancom?

Všetky prieskumy potvrdzujú, že vo firmách, kde sa zamestnanci venujú pohybovým a relaxačným aktivitám, klesla chorobnosť. Zároveň sa potvrdilo, že spokojnejší a zdravší zamestnanci sú výkonnejší. Program MultiSport dlhodobo pracuje na tom, aby vaši zamestnanci práve takí boli. Zároveň boli motivovanejší a lepšie spolupracovali ako kolektív. Zvyšuje sa tiež vaša atraktivita ako zamestnávateľa. Pozrite sa sami, aké výhody vám prinesie spolupráca s MultiSportom.

Aké sú výhody programu MultiSport pre nás ako zamestnávateľa?

Samozrejme, môžete vidieť čisto finančné dôvody: Ide o daňovo uznateľný náklad a kartu je možné uhradiť aj zo sociálneho fondu.