ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Karta MultiSport je aktívna od dátumu platnosti, ktorý je uvedený na plastovej karte. V prípade virtuálnej karty je dátum platnosti karty uvedený v aplikácii My MultiSport. Po zoznámení sa s podmienkami používania môžete ihneď vyraziť za aktivitou podľa vlastného výberu.
Pre akceptáciu vstupu sa vždy preukážte Vašou kartou MultiSport pri návšteve zariadenia. Plastová karta vyžaduje pravidelné overenie totožnosti, preto spolu s ňou prosím predkladajte aj Váš osobný doklad s fotografiou. Overenie totožnosti na základe dokladu totožnosti užívateľa je potrebné pri virtuálnej karte iba pri prvej návšteve partnerského zariadenia.
Pre jednotlivcov alebo živnostníkov alternatívu neposkytujeme. Súčasťou programu sa však môžete stať aj ako blízka osoba zamestnanca, ktorý má kartu MultiSport od svojho zamestnávateľa, a to objednávkou sprievodnej karty pre Vás.
Nie, karty sú neprenosné a môže ich využívať len držiteľ uvedený na karte. Nenechávajte Vašu kartu ani na recepcii zariadenia, napríklad ako zálohu za kľúčik. Ako držiteľ karty ste povinný mať kartu pri sebe počas celej doby návštevy zariadenia.
Karta pre blízku osobu predstavuje doplnkovú kartu MultiSport, ktorú nie je možné objednať samostatne. Tieto karty sú naviazané na existenciu a platnosť zamestnaneckej karty. Ak ukončí program MultiSport samotný zamestnanec, znamená to, že súčasne končí aj platnosť sprievodnej a detskej karty.
Držiteľ sprievodnej karty môže navštevovať zariadenia aj samostatne, nezávisle na držiteľovi zamestnaneckej karty. V prípade detských kariet si pozrite podmienky zariadenia pre aktivity určené deťom, častokrát sú umožnené iba v sprievode dospelej osoby. Táto dospelá osoba nemusí byť držiteľom karty MultiSport. Ďalšie práva a povinnosti sa vzťahujú na všetkých držiteľov kariet MultiSport rovnako.
Áno, k Vašej zamestnaneckej karte si môžete objednať jednu kartu pre dospelú osobu a až tri detské karty, pre deti do dovŕšenia 15 rokov. Je však na Vašom zamestnávateľovi, či objednávku doplnkových kariet podporuje, preto sa prosím informujte na svojom personálnom oddelení.
Štandardným postupom je, že by Vás mala z programu MultiSport odhlásiť zodpovedná osoba zamestnávateľa. Ukončenie platnosti zamestnaneckej karty a prípadne naviazaných doplnkových kariet sa realizuje vždy k poslednému dňu v mesiaci, v ktorom sa Vám končí pracovný pomer.
Do doby doručenia novej karty si hradíte vstupy na aktivity sami a nie je možné žiadať o refundáciu. V prípade, že ste držiteľom sprievodnej karty, kontaktujte osobu, ktorá Vám kartu zabezpečila.
Využívanie karty MultiSport je možné prerušiť formou pozastavenia alebo zrušenia karty. Štandardne je pozastavenie platnosti karty možné iba z vážnych zdravotných dôvodov. Informujte sa na svojom personálnom oddelení, alebo u osoby, ktorá Vám poskytuje sprievodnú kartu, či je možné kartu pozastaviť a za akých podmienok.
V ostatných prípadoch je možné zrušenie karty s možnosťou jej obnovenia po uplynutí 6-mesačnej stop periódy. Stop perióda sa neuplatňuje v prípade, že meníte zamestnávateľa.
Partnerskú sieť neustále rozširujeme a to aj na základe Vašich odporúčaní. Ak máte konkrétny návrh zariadenia, ktoré zatiaľ nepríjma karty MultiSport, pošlite nám ho prostrednícvom kontaktného formulára. Náš tím overí, či zariadenie spĺňa kritéria pre zaradenie do partnerskej siete a ak áno, radi ho kontaktujeme s ponukou o spoluprácu.
Rezervácie aktivít priamo neposkytujeme, je potrebné si ich dohodnúť s konkrétnym zariadením. V prehľade Aktivity a miesta nájdete potrebné kontakty a odkazy na naše partnerské zariadenia.
Slovenskú kartu MultiSport môžete využívať aj v Českej republike. Partnerské zariadenia a aktivity dostupné v ČR nájde na webovej stránke multisport.cz. MultiSport nájdete aj v Poľsku, Chorvátsku, Bulharsku či Turecku, no v týchto krajinách zatiaľ slovenskú kartu MultiSport využívať nemôžete.
V súčasnosti ponúkame voľné, prípadne zvýhodnené vstupy do viac ako 2 700 zariadení na Slovensku a v Česku. Vyberať si môžete z viac ako 230 pohybových aj relaxačných aktivít. Pomocou nášho vyhľadávača si môžete vyberať podľa lokality alebo obľúbenej aktivity. V detaile každého zariadenia nájdete kontakt, výpis dostupných aktivít, nutnosť rezervácie, informácie o prípadných doplatkoch a pod.).
Na Slovensku aj v Českej republike je v 94 % prípadov vstup voľný. Ak to tak nie je, uvádzame to priamo v detaile konkrétneho partnera v časti Aktivity a miesta, prípadne v podmienkach používania karty MultiSport. Zariadenie môže nad rámec vstupu požadovať vratnú zálohu, napríklad za rezerváciu alebo kľuč. Karta MultiSport tieto služby navyše nehradí.
Kartu MultiSport môžete uplatniť na jeden vstup do jedného zariadenia denne. To znamená, že ak budete chcieť, zvládnete aj 28 až 31 rôznych aktivít mesačne! Niektorí partneri dokonca pod pojmom „1 vstup“ umožňujú viac aktivít v rámci jedného zariadenia (napr. bazén a sauna). Pozrite si naše partnerské zariadenia a ich ponuku.
Je tu však jedna pozitívna výnimka – ak s kartou MultiSport využijete bikesharing Rekola v Bratislave, spolu s jedným vstupom do zariadenia máte denne k dispozícii aj 2x 60 minút jazdy.
Otvorte obálku, v ktorej je Vaša nová karta MultiSport spolu s informačným letákom. Prečítajte si informácie o karte a podmienky používania. V prehľade Aktivity a miesta si už len vyberte, kam vyrazíte! Karta MultiSport je neprenosná a môžete ju využívať len Vy. Spoločne s plastovou kartou MultiSport vždy predložte doklad totožnosti s Vašou fotkou.
Štandardne karty MultiSport zasielame doporučene poštou, priamo do Vášho zamestnania. Personálne oddelenie zamestnávateľa sa postará o to, aby ste kartu obdržali. Sprievodnú a detskú kartu obdrží zamestnanec, ktorý si doplnkovú kartu objednal.
Mesačne zamestnávateľovi fakturujeme iba cenu zamestnaneckej karty a cenu prípadne naviazaných sprievodných a detských kariet. Cena kariet však môže byť rôzna, pretože sa odvíja od počtu odoberaných kariet zamestnávateľom a tiež od zvoleného modelu financovania kariet. O cenových podmienkach sa preto prosím informujte na personálnom oddelení zamestnávateľa, ktorý Vám kartu MultiSport poskytuje.
Jediný, kto pre Vás môže kartu MultiSport objednať, je Vaše personálne oddelenie. Ak Váš zamestnávateľ kartu MultiSport zatiaľ neponúka, odporučte nás a my ho budeme kontaktovať.
Kontaktujte nás v pracovných dňoch, v čase od 8:30 do 16:30, na telefónnom čísle +421 949 516 152 alebo na emailovej adrese info@multi-sport.sk. Môžete tiež neuznaný vstup s kartou MultiSport uhradiť, a následne ho u nás reklamovať s kópiou platného pokladničného bloku.
Náhradu je možné uplatniť iba v prípade, že máte platnú kartu MultiSport a preukázali ste sa s ňou v partnerskom zariadení. Jedná sa napríklad o technické dôvody, kedy nie je možné kartu načítať. V tom prípade uhraďte vstup a uschovajte si pokladničný blok. Kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@multi-sport.sk a my Vám zašleme reklamačný formulár. V prípade uznania žiadosti Vám bude vstup preplatený na bankový účet.
V prípade, že ste zmenili priezvisko a máte nový občiansky preukaz, požiadajte kontaktnú osobu zamestnávateľa o jeho aktualizáciu, alebo o schválenie aktualizácie.
Virtuálna karta: nové priezvisko Vám v systéme aktualizujeme. Ak sa Vám karta v aplikácii zobrazuje aj po potvrdení s pôvodným priezviskom, v časti ,,Viac“ kliknite na možnosť ,,Obnoviť údaje o karte“.
Ak ste držiteľom sprievodnej karty, požiadajte o zmenu osobu, ktorá Vám kartu sprostredkovala.
Plastovú kartu nie je potrebne aktivovať, je platná od dátumu, ktorý nájdete na strane karty s Vašimi údajmi. V prípade virtuálnej karty je potrebné stiahnuť si aplikáciu My MultiSport cez Google Play alebo Apple Store a aktivovať si ju.