ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Virtuálnu kartu môže využívať každý držiteľ zamestnaneckej alebo sprievodnej karty MultiSport. Stačí si stiahnuť mobilnú aplikáciu My MultiSport a prejsť niekoľkými jednoduchými krokmi na prechod z plastovej na virtuálnu kartu. Virtuálna karta zatiaľ detskú kartu nepodporuje.
Virtuálnu kartu nie je v zásade technicky možné používať na mobilných telefónoch značky AG Huawei, certifikované po 15. máji 2019, nakoľko nepodporujú služby Google.
Postupujte podľa pokynov v mobilnej aplikácii My MultiSport. Po prihlásení sa do vášho účtu My MultiSport je potrebné poskytnúť fotografiu a vaše telefónne číslo.
Ihneď.
Ak už máte účet v my.multi-sport.sk, nemusíte si vytvárať nový účet pre mobilnú aplikáciu. Jednoducho sa prihlásite pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla.
Ak nemáte účet na my.multi-sport.sk, kliknite na „Vytvoriť účet“ a dokončite registráciu podľa pokynov.
Môžete mať len jednu aktívnu kartu. Buď môžete naďalej používať svoju plastovú kartu, alebo si ju vymeniť za virtuálnu kartu pomocou mobilnej aplikácie My MultiSport. Po prechode na virtuálnu kartu už plastovú kartu nebudete potrebovať.
Áno, fotografiu môžete zmeniť pomocou mobilnej aplikácie My MultiSport. Nezabúdajte, že počet zmien je obmedzený na 2 zmeny za mesiac po overení Vašej totožnosti po prvej návšteve športoviska. Ak máte problémy so zmenou fotografie, kontaktujte nás.
Áno, môžete. O zmenu môžete požiadať priamo v aplikácii cez „Vymazať účet“. Po odoslaní požiadavky Vám príde email (skontroluj svoj spamový priečinok) a najneskôr do 48 hodín bude Vaša požiadavka spracovaná. Dovtedy môžete používať svoju virtuálnu kartu. O zmene budete informovaný emailom.
Pre plné využitie virtuálnej karty je potrebné nahrať fotografiu, ktorá po potvrdení pri prvej návšteve športoviska bude dostatočnou identifikáciou pre všetky budúce návštevy. To znamená, že nebudete musieť nosiť a ukazovať občiansky preukaz, nie je to skvelé?
Svoju virtuálnu kartu môžete používať iba na jednom zariadení, ale ostatné funkcie aplikácie My MultiSport (zoznam zariadení, mapu atď.) môžete používať na ľubovoľnom počte zariadení.
Keďže karta MultiSport je Vašou osobnou športovou kartou, ktorú si nemožno požičať ani požičiavať iným osobám, telefónne číslo slúži ako dodatočné overenie, že Vaša karta bude použitá iba na zariadení, na ktorom si ju nastavíte.
To znamená, že Vaša karta alebo e-mailová adresa už bola zaregistrovaná v My MultiSport. Ak si nepamätáte svoje heslo, kliknite na „Obnoviť heslo“ na hlavnej obrazovke a dostanete e-mailom odkaz na jeho zmenu.
Vaše fotografie nebudeme nikde ukladať. Budú uchovávané iba vo Vašom zariadení pripojenom k Vašej virtuálnej karte a budú použité iba na účely Vášho overenia pri návšteve športového zariadenia.
Za prechod na virtuálnu kartu sa nevyžadujú žiadne ďalšie poplatky.
Na používanie virtuálnej karty musíte mať vlastný účet v aplikácii My MultiSport a byť do neho prihlásený. Až potom môžete nakonfigurovať svoju virtuálnu kartu. Športoviská, ktoré karta MultiSport ponúka, však nájdete v mobilnej aplikácii My MultiSport aj bez vytvorenia účtu.
Fotografia musí byť dobre zaostrená a vaša tvár musí byť ľahko rozpoznateľná. Fotografiu môžete vybrať zo svojej knižnice alebo ju odfotiť telefónom.
Vaše telefónne číslo sa používa ako pomocné overenie vašej virtuálnej karty. Môžeme vám tiež zavolať alebo poslať SMS, ak vám potrebujeme poskytnúť dôležité informácie týkajúce sa služieb MultiSport.
Ak ste pri nastavovaní svojej virtuálnej karty zaškrtli políčko súhlasu s marketingovou komunikáciou, budeme vám poskytovať aj novinky zo sveta MultiSport.
Ak chcete zmeniť zariadenie, na ktorom používate svoju virtuálnu kartu, stiahnite si mobilnú aplikáciu do nového zariadenia a prihláste sa do svojho účtu. Zobrazí sa výzva na potvrdenie zmeny zariadenia a virtuálna karta na starom zariadení prestane fungovať. Počet zmien zariadenia je obmedzený. V prípade problému kontaktujte infolinku.
Ak je vaša karta MultiSport neaktívna, nebudete ju môcť použiť na vstup na športoviská, ale aplikácia uchová vaše údaje. Keď sa rozhodnete svoju kartu MultiSport opätovne aktivovať, nebudete musieť znovu zadávať svoje údaje ani konfigurovať svoju virtuálnu kartu.
Stačí si stiahnuť mobilnú aplikáciu My MultiSport do nového zariadenia a v niekoľkých jednoduchých krokoch si nastaviť virtuálnu kartu. Po dokončení tohto procesu budete môcť používať svoju virtuálnu kartu v novom zariadení a vaša stará karta už nebude fungovať. V prípade potreby nás môžete kontaktovať.
Pri prvej návšteve športoviska s virtuálnou kartou prejdite do priečinka Moja karta v mobilnej aplikácii, kliknite na „Overiť fotografiu“ a na recepcii športoviska ukážte svoju fotografiu spolu s preukazom totožnosti. Zamestnanec športoviska porovná fotografiu v aplikácii s fotografiou na vašom občianskom preukaze a následne potvrdí vašu identifikáciu. V aplikácii uvidíte, že vaša fotografia bola overená. Pri ďalšej návšteve športovísk tak môžete len ukázať svoju fotografiu a meno v aplikácii bez toho, aby ste museli ukazovať svoj preukaz totožnosti.
Stačí otvoriť mobilnú aplikáciu My MultiSport, v spodnom menu otvoriť priečinok Moja karta a kliknúť na tlačidlo Vygeneruj QR kód. Zobrazí sa QR kód. Tento QR kód je potrebné ukázať na recepcii zamestnancovi športoviska, aby bolo možné kód naskenovať a tým zaznamenať vašu návštevu.
Uistite sa, že karta MultiSport je aktívna a vaše zariadenie je pripojené na internet. V prípade, že spĺňate obe požiadavky a QR kód napriek tomu nie je možné načítať, kontaktujte nás telefonicky na +421 949 516 152. Po telefonickom overení vašej karty na infolinke MultiSport, môže športovisko vašu návštevu zaznamenať prostredníctvom tlačeného formulára.
V prípade, že zariadenie nemá čítačku QR kódov alebo nie je možné túto čítačku QR kódov použiť, nájdite svoj ,,Offline kód“ umiestnený pod QR kódom na vašej virtuálnej karte a toto číslo oznámte zamestnancovi zariadenia. Vstup vám týmto spôsobom bude umožnený.